Min vanliga tur.

Heej alla! JosefineN här =). Som ni vet så har det inte varit sånt toppen väder här i Stockholm. Med min vanliga ''tur'' så började det regna just när skolan slutade & jag skulle gå hem. & när jag kom hem så slutade det typ regna ;O.
Nu så har jag handlat slut på mitt barnbidrag (tyvärr), så nu kan jag inte handla så mycket förutom jättebilliga saker :/. Under helgen så var jag bara hos morfar & hemma, men på torsdagen & fredagen så var det väldigt roligt! Det som var roligast när vi var hos morfar var när vi var på resturangen & när jag fick träffa Bessies valpar!
På resturangen så gjorde jag mamma sur genom att tjata om att få ett guldkort till grönan men mina föräldrar vägrar ge med sig :/. Nu försöker dom muta mig genom att säga att vi kan åka till disneyland i Paris i två dagar istället. Men jag vill ju ha ett guldkort :(. Idag så ska jag & några kompisar gå på seglingen (som jag bjöd med dom till), inte direkt det roligaste vädret för segling men iallafall! Det roliga är ju att välta båten med flit!!! :D
Aja, det var nog allt jag ville berätta!  Nu ska ni få en galet söt bild på valparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0