lååååång tråkig dag men rooolig helg!

heej josefine s här, det var länge sen va? men nu ska jag iallafall berätta om min roliga helg:D och min lång tråkiga dag:( men iallafall i torsdags var jag på majbrasan med malin och fanny det var jätte roligt för att jag och malin körde choklad hjulet jätte många gånger och vi vann varenda gång:D (jag fattar inte hur det kan funka med all min otur) sen körde vi också lotteriet och ni kan ju gissa om ´vi vann hihi det gjorde vi iallafall! sen gick vi hem för pengarna tog slut ja jag är ju inte så sparsam precis;) hemma gjorde vi inget speciellt hoppade studsmatta.på fredagen åkte vi först och handlade sen åkte jag och malin till vällingby. vi gick runt lite och hittade några saker. men sen var vi tvungna att gå ända hem, när vi kom hem kändes det som att vi hade gått femhundra mil:s sen packade jag mina saker och vi gick hem till malin hennes föräldrar var på hennes land så vi var hemma själva förutom att hennes storasyster var hemma. men vi var tvungna att göra maten själva det blev för en gångs skull lyckat;) sen kollade vi lite på film och lite mer saker. sen vaknade vi av att hennes storasyster knakade på. jag orkar inte berätta om hela dagen så ni får höra om kvällen istället. jag gick hem från malin och började göra tårtan till min tjej middag. tårtan liknade mer en soppa än en tårta eftersom allt hade smällt och det var bara en stor sjö man kan ju döpa den till maräng sjön eller nåt;) men den var god det är ju faktist det som är meningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0