Grönan!!

Heej alla, JosefineN här!! Idag var jag på grönan, det var sjukt roligt. Jag åkte dit med Tove för Mikaela skulle möta oss grönan lite senare. Insane var sjukt rolig!! Inte alls läskig (tyvärr), fast tidigare så var det någon tjej som typ försökte gå av den mitt i åkturen :S. Så den var avstängd i 2 timmar, antingen så hade hon dödslängtan eller så ville hon bara förstöra för alla andra, för dom fick ju bromsa den mitt i allt. Jag åkte tilt för första gången idag (har bara åkt fritt fall tidigare), jag trodde att jag skulle dö när jag satte mig där, fast det var inte ett dugg läskigt så jag hade inte behövt oroa mig :p. Mikaela glömde att ta av sig sina solbrillor så dom ramlade av när hon åkte Insane xD. Dom föll ner på något tak. Tove hade tappat sin mobil, hon trodde att hon gjorde det när hon åkte Insane men sen så ringde hon till den flera gånger från min mobil & tillslut så svarade personen så här: ''grönalund popexpressen'' xD. Dom hade hittat hennes mobil så hon fick tillbaka den, hon tror att det beror på en enkrona som hon hittade, hon säger att det är en lyckopeng. Vilket jag har svårt att tro.. Aja, det var allt från mig!!


//Många kramar JosefineN

Kommentarer
Postat av: disse

Typ baara Josefine N som skriver :P

2009-05-24 @ 22:24:26
URL: http://wallbeerg.blogg.se/
Postat av: Ebba

hej hej,haft en bra dag? :)

2009-06-03 @ 14:34:55
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0