Gröna lund..eller?

Heej alla, JosefineN här!! Ni kanske undrar om rubriken, men det är så att jag & Amanda kanske ska på Grönan imorgon! Men då vill vi helst att min syrra & hennes kompis ska med, annars så blir det inte lika kul :P. Så vi går ifall min syrra kan & annars så kanske vi skippar det.. Vi får se, men jag vill gärna gå eftersom Insane verkar sjukt rolig! Så det är bara att hoppas :D!!!! Om vi åker så har jag också lovat Amanda att jag ska åka fritt fall TILT!!! Jag har bara åkt fritt fall, inte tilt.. Hoppas att jag inte dör vilket troligen är ganska osannolikt xD. Hoppas verkligen att syrran inte beter sig som en kall fisk xd. Amanda tycker iallafall att det skulle vara kul ifall Emelie (min syrra) följde med, jag med faktiskt!
Jag antar att jag typ var den ända som såg på melodifestivalen, Island var helt klart bäst!! Hon sjung så bra att det var galet ;o. Jag gillade iallafall inte Grekland som gick vidare till finalen, jag tyckte inte om hans kläder, hans röst eller Greklands låt! Lite överdrivet för min smak :P. Kalla mig tråkig men that's me.
Hoppas iallafall att ni får en toppenhelg!!


//Många kramar JosefineN

Kommentarer
Postat av: Anonym

säääääämsta bloggen

2009-05-18 @ 12:01:12
Postat av: Josefine Nordlander

Jag tar inte åt mig av vad du tycker, tyvärr.

2009-05-18 @ 15:13:18
URL: http://josefinornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0