Eurovision song contest!

Ikväll gäller det, det är final! Mina favoriter var Island, Norge & Albanien. Men det fanns många andra bra låtar också! Sverige tror jag inte så mycket på, tyvärr. Jag hoppas ju ändå men jag hejar inte riktigt på oss. Våran låt är lite udda så jag hoppas att det är sånt som alla dras till i år!! Det är bara att hoppas :-D!! Jag tänkte inte skriva ett långt inlägg idag bara en liten uppdatering. Idag så skulle jag gå på grönan med Fannie för Amanda kunde inte, men men, det blev inte så för det blev en konflikt mellan mig & mina föräldrar :p. Jag hoppas att jag ändå får gå snart men jag är inte så säker på det! Så jag har bara varit hemma idag & tagit det lungt!

//Många kramar JosefineN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0