Shopaholic & EMD

Heej alla!! JosefineN här =). Jag kom just hem från att ha varit på premiären av ''En shopaholics bekännelser'',, den var jättebra! Jag rekomenderar den. Den är väldigt pinsam & rolig,, ni borde se den! Igår så var min pappa väldigt klantig,, jag hade varit på EMDs signering i K:fem i söndags. Jag hade fått en massa fina bilder & en puss på kinden av Danny & kramar av Mattias & Erik. Men igår så fick min pappa för sig att han kunde fixa min mobil,, det slutade med att jag satt & grät medan min mamma & syster försökte trösta mig.. Han hade formaterat min mobil (återställt allt),, det stod att allt skulle raderas men han tänkte inte på det... Så ALLA mina bilder på EMD & ALLA mina låtar, kontakter & sms försvann,, jag skulle lägga in bilderna på datorn idag men nu är allt borta! Är fortfarande ledsen eftersom jag är ett VÄLDIGT stor fan till dom. Min pappa var jätteledsen för det men slutade att vara det när min mamma gav mig 500 kr som ursäkt. Då blev han arg på henne & dom började bråka. Min syrra släpade in mig i hennes rum & hon tröstade mig,, jag var jättearg på pappa,, jag är det fortfarande. Jag kanske aldrig mer få se dom i real life!! Jag tycker att jag har rätt att vara arg för jag måste fixa tillbaka alla mina 85 kontakter till min mobil &   låtarna!!!!! Som sagt, inget jag ser fram emot. EMD var iallafall jätte snälla & gulliga!! <333 Det var allt jag har att berätta idag!


//Puss & kram JosefineN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0