Misslyckad bakdag!

Hääj alla,, JosefineN här!! Jag kom nyss hem från JosefineS, vi har suttit & försökt göra tidningar som blev helt misslyckade ^^. Jag hade halvstudiedag idag, så jag & Tove stack till Nya Elementar för att hälsa på våra kompisar. Först så behövde vi typ någon besökstillståndslapp eller något, så vi sprang runt i hela skolan & letade efter en viss lärare (med några andra som går i Nya). Tillslut hittade vi typ en lärare som kunde fixa så vi fick vårat besökstillstånd eller vafan det var..
När dom hade gympa så satt jag & Tove & tittade på tills vi vart utskickade av några lärare (dom har konstiga lärare), då fick vi sitta bland alla skor & vänta på att deras lektion skulle sluta. Sen så hade dom engelska med värsta stränga läraren, jag var tvungen att gå innan lektionen slutade för jag skulle vara med Jossan. Tove var också tvungen att gå så vi kramade hejdå & gick till tunnelbanan. När jag äntligen kom till Jossan så kom jag på att jag inte hade ätit något på hela dagen (& klockan var 15.20), så jag & Jossan tänkte att vi kunde göra bullar.. Det blev såklart misslyckat för när vi blandat i smör & mjölk så visade det sig att jästen var möglig så vi kastade såklart den så fick vi använda fantasin. Vi hällde i en massa ingredienser, när vi hade tagit ut dom ur ugnen så hade dom någon läskig färg! Ballhead fick äran att smaka först (vi nämnde inte att det inte var ett recept), han tyckte att det var okej smak men det var väldigt mycket smör (vi kunde inte hjäpa det!! Vad skulle vi göra?!?!).. Då smakade vi & det var inte spyfärdig skit som det brukar bli, men det var så mycket fett att man mådde illa efter några tuggor! Jag ska hedan efter FÖRSÖKA följa recept, men kan absolut inte lova något!! Nu har ni fått höra hur min dag varit! Tänkte hoppa in i duschen nu så ciao alla!

//Många pussar & kramar från JosefineN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0