Melodifestivalen.

Heej alla bloggare! Jag tycker att Melodifestivalen bara blir sämre för varje år! Asså ett dansband? (Ta inte illa upp som vill ha ett dansband i MELODIFESTIVALEN). Jag förstår inte heller varför det är nödvändigt att ha 3 omgångar för varje lördag? Nu förtiden så tänker bara Svt1 på pengar. Det går åt 12 kroner för att försöka få sin favorit till final eller andrachansen (om man ringer på det billiga numret), & jag förstår inte andledningen. Bidragen blir också bara sämre & sämre för varje år! Jag förstår inte vitsen med opera i Melodifestivalen?! Jag hejade på Next3 & Agnes för fjärde deltävlingen, några gubbar tog Next3s plats & då blev jag riktigt sur, gubbarna sjöng 1 engelsk mening i varje refräng, ''sweet kissing in the moonlight'' tror jag det var. I final så är EMD min favvo! Jag tycker att deras låt var bra & dom var jättegulliga i sina kostymer =). Det var allt jag har att säga!! Puss & Hej ShingChongChei // Kram JosefineN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0