Skolan suger kläder duger.

Heej alla, JosefineN här!! Har en tanke på att starta en egen blogg (fast kommer självklart fortsätta på den här med), känner att jag vill skriva åtminstonde lite mer om kläder. För alla som gillar häftiga kläder, alltså er med egna stilar borde kolla in monki om ni inte redan gjort det!! Affären blir inte sämre av att dom har jättehäftig inredning! Så vill jag att mitt rum ska se ut *suck*. För tillfället så är jag väldigt fäst vid Weekday & Ginatricot, jag tycker att kläderna inte ser ut som alla andra, dom är en egen sort om ni förstår vad jag menar.. Om ni söker efter inspiration så borde ni testa FRIDA tidningen! Dom har fina kläder (självklart vårmode), jag har inte så mycket stickat men jag tycker att det är jättesnyggt! Måste verkligen utöka valmöjligheterna i min garderob som nästan inte har några snygga plagg. Har fått 500 kr av världens bästa morfar (TACKTACKTACK), som jag har planer på att spendera ifall min mamma kan ge mig dom någon gång, hon tycker att jag inte ska köpa ''skitsaker'' som hon kallar allt jag köper, är jätte irriterad på det! Jag tycker att jag köper nödvändiga saker, dessutom är pengarna mina så hon kan inte bara säga att jag inte
får köpa vad jag vill :@.

Där har ni ett exempel på vad jag gillar! Snyggt men inte för uppklätt är min melodi. Tack syster för att du tog bild på mig :P.

Enda skälet till att jag överlever skolan är tanken på att sluta, traska hemåt & vila eller vara med kompisar! Idag så var Timo lika hemsk som vanligt, hans favorit mening verkar vara ''MEN NU FÅR NI HÅLLA SNATTRAN!!'', han blir arg för ingenting & spottet sprutar ur munnen på honom. Jag har verkligen tröttnat på honom, han borde skaffa sig ett liv & ifall han har ett (inte troligt) så borde han börja leva det! Han tror seriöst att våran klass vill sova i hans sommarstuga som en så kallad ''klassresa'', jag kallar det en nära döden upplevelse! Usch nej jag tänker vägra, tur att min mamma & pappa inte är så förtjusta i honom, dom har sagt att dom inte tänker låta mig följa med, han kan inte bestämma vad jag ska göra på kvällarna har dom sagt. Jag är glad för det, vet inte vad jag skulle göra om jag var tvungen att åka!!! Men jag måste stänga av & börja kämpa med läxhögen nu!

//Puss & Kram från JosefineN =)

Kommentarer
Postat av: Freja <333

Hahaha jag vet vad du menar med att föräldrar tycker att man köper ''skitsaker'', men du har en suuper bra stil syrran, och dina föräldrar ska inte hindra dig från att se ut som du gör!! :) <33 Jag håller med dig om Timo,,, typ alla gör det!!! Han e så JÄVLA äcklig, far åt pipsvängen!! xI Men Sara är ju fan likadan som Timo, ser ut som en jävla gris!! Om vi kommer att åka till hans nerspottade 'sommarställe', så ska jag inte komma, stackarna som kommer att åka dit, men jag varnar dem!! Bada inte!! Den är säkert full av Timos saliv, och man har ju redan sett tillräckligt!!! Han kan bara ta sig i röven och hoppas på att ialla fall en kvinne vill knulla upp han, men den kvinnan kommer nog att vara ett lik, och det liket kommer att springa iväg!!! XD

Postat av: Josefine Nordlander

thahahahh!! sant Freja ;) Sara & Timo borde bli tillsammans!! Bästa paret! ;) <33

2009-03-15 @ 19:38:04
URL: http://josefinornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

stolt fotograf!! (a)

2009-03-20 @ 18:39:50
URL: http://lysknapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0