En vanlig dag.

Heej alla! JosefineN här. Jag har jättetråkigt :/   Idag så hade vi mentorstimme som sista lektion, det betyder att Timo var där. Timo hade tänkt att vi skulle se på ''Låt den rätte komma in'', Amanda ville reta upp honom så hon påpekade att filmen var från 15 år & att man inte fick visa den i skolan (förutom niorna som är 15 år). Då fick han värsta anfallet!! Fast Amanda gjorde inte direkt saken bättre genom att säga emot honom. Han fick också damp för att hon fråga ifall han kunde hälla upp saft åt henne för att han gjorde det åt alla andra men han sa att hon satt på fel plats så han tänkte inte göra det. Tillslut så blev han så arg att han grep tag i Amandas arm hårt, sen så släpade han ut henne genom klassrummet, Amanda blev jätteledsen! Hon vart sur på mig också för att jag bad henne sluta bråka med honom :P. Hon sprang hem & hon slutade snabbt vara sur på mig. Hon berättade för sin pappa & han ringde rektorn, det tycker jag var bra! Hoppas att han får sparken :D, jag håller tummarna! Jag var hos JosefineS i onsdags, jag köpte 1 ton godis & hon köpte våfflor & grädde. Hon gjorde våfflorna & dom vart värsta misslyckade xD, dom var helt brända, tur att vi hade godiset! Sen gick jag hem för att göra min läxor :/. DET var tråkigt! Mizzie (min hund) tittar bedjande på mig just nu.. Antar att hon vill leka, bäst att jag loggar ut!
Ciao!

//JosefineN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrfösr skriver aldrig JosefineS någongång? :[ Jag vill läsa hennes inlägg också!:(

2009-03-30 @ 14:12:59
Postat av: Josefine Nordlander

Bra fråga, just nu är hon i Björnrike & åker skidor (som vanligt). Hon kommer hem på söndag, jag vet, en evighet. Hon har inte lika mycket tid över, hon åker skidor nästan varje dag medans jag går på klättring 1 dag :P. Jag lovar att hon ska skriva mer i fortsättningen!



//Många kramar JosefineN

2009-03-30 @ 19:41:24
URL: http://josefinornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0