Andrachansen

Hääj alla!! Gud vad jag är chockad! Caroline af ugglas gick vidare istället för Starpilots! Det är liksom sjukt enligt min åsikt. Jag tycker att hon sjunger som en gås, det gör min syrra också.. Jag hade förstått ifall det hade varit Amy Diamond som hade vunnit över dom eftersom Starpilots låt lät väldigt likt deras första hit (in the heat of the night). Jag är fortfarande i chocktillstånd! Men struntsamma, tidigare idag så var jag med Amanda. Vi åkte till plattan (T-centralen), där gjorde vi typ ingenting, vi var & kollade i monki affären sen så åkte vi hem till mig. När vi kommit hem till mig så hade min storasyster (Emelie) snott en av mina filmer som hon satt & tittade på (Bring it on - All or nothing). Jag & Amanda tänkte titta på Disturbia men fastnade i filmen i vardagsrummet så vi tittade på den istället. Sen så gick vi upp & satte på musik, fast hon var tvungen att gå strax efter det. För tillfället så håller jag på att ladda ner bilderna från mobilen till datorn så att ni kan få en bild på mig & Amanda (som är tagen idag)!! Jag har ett tips till alla som vill få en början på en skådespelarkarriär, bli medlem på statist.se!! Det kostar bara 229 per år. Dom har massor av jobb för många olika åldrar! Nu har mina bilder laddats in i datorn så här har ni en bild på mig & Amanda! Ni får ha en toppen lördagkväll nu! Puss & hej //Kram JosefineN
Lite suddig bild men den får duga.


Kommentarer
Postat av: Benny

Du e ju skit snygg! xD

2009-04-06 @ 14:15:40
Postat av: Josefine Nordlander

Oavsett ifall du menar Amanda eller jag så säger vi båda tack xD



//Många kramar JosefineN

2009-04-20 @ 12:44:30
URL: http://josefinornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0