hipp hipp hurra:D

heej på er:)
idag har jag varit i skolan och vi har bara städat skåpen och sånt och sen satt vi och solade på en äng bakom våran skola och man fick spela kubb och brännboll om man ville men det orkade inte jag:P hehe... efter det kollade vi på en teater som hette chilla & challa den var så sjukt rolig asså. jag fatta inte riktigt vad den handlade om men den var iallafall så jävla rolig:D efter teatern fick vi gå hem . då cyklade jag,malin och fanny hem och fia skulle hämta sin lillasyster. när jag kom hem satte jag mig och kollade på tv med min lillebror. aa inte så roligtxd sen ringde fia för vi skulle gå och köpa en tårta till fanny för hon fyller år idag:D vi skulle överraskaa henne och hon blev jätte glad de e klart alla blir väll glada av tårta:D sen gick jag hem från fanny och då var calle, david och sofia där och efter en stund kom calle in gnällandes för han hade tydligen häftat sig själv i fingret så klumpig man kan vara då...

jaa det var väll allt för mig då
puss josefine s








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0