2 månader utan skola!! :D

heej josefine s här
andra dagen på sommarlovet så himla härligt hela två månader utan skola! det är väll inte världens bästa väder att börja sommarlovet med men man får väll hoppas att det blir bättre ;) men igår var jag iallafall i stan med sofia, malin och fanny vi såg på bio. jag kom inte ihåg vad filmen hette men den var bra:D idag skulle jag ha vart med josefinen men jag är sjuk:( det är väll inte det man vill vara andra dan på sommarlovet... men jag får hoppas att jag blir frisk så snart som möjligt:D för man måste ju göra roliga saker nu när man är ledig inte bara sitta framför datorn och slappa. jag har fullspäckat schema för hela sommaren nu på lördag ska jag vara ledare på en seglarskola som jag också sa vara i slutet av sommaren. sen på midsommar ska jag till johannas land. sen ska jag till sälen sen fortsätter vi till harsele och när vi kommer hem ska vi till budapest jag har ingen aning om det är direkt jag kanske har några slappdagar i mellan... när vi kommer hem från budapest och är bruna får jag väll hoppas så är det de andra seglarlägret och sen börjar vi skolan:( usch dit kan man ju knappast längta... men man hinner väldigt mycket på två månader skulle önska att sommarlovet var hela livet typ då skulle man vara överlycklig:P åhh jag glömde en sak som jag inte längtar till på sommarlovet att jag måste träna vi ska få nåt jävla träningsprogram som vi ska träna 5 dagar i veckan...hallå!!  jag har ju redan fullspäckat schema! och vi kanske ska till björnrike och då ska josefinen följa med:D!

puss & kram ha det bäst nu i sommar och hoppas det blir fint väder:D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0