björnrike;D

heej josefineS här
Nu är jag i björnrike de är väll inte så roligt jag och min brorsa har spelat monopol hela dan... haah calle vann hela tiden massa pengar och jag blev pank heeh med min vanliga tur.. imorn ska vi till norrland det kanske blir lite roligare:p då kan man iallafall bada vi har en sjö här men där är det typ minus grader så om man bara doppar fötterna så får man kramp.. juste josefineN kanske ska följa med mig ut med båten nästa helg så det blir kuul:D hoppas att mamma och pappa också tycker det haah.. annars tänker jag tvinga dom, om inte det funkar tänker jag strejka från att följa med.. orkar inte skriva så långt inlägg men jag kanske skriver imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0