Wannabe kockarna = J+J!

HÄÄJ! JosefineN här! Jag är hemma hos Jossan (JosefineS), vi har just ätit brända pommes frites!! Shaita gott! Tänkte just en väldigt deprimerande tanke, jag har träslöjd imorgon! Jag fattar inte vitsen med att göra en träfågel när man vill bli skådespelerska? Dessutom så har vi VÄRLDENS ÄCKLIGASTE lärare som vi har i tre ämnen, han heter Timo.. Men nu ska jag skriva om roligare saker! Jag har fortfarande sjukt ont i ryggen & nacken efter min lilla volt i skidbakcen xD. Jag gjorde läxor medans Jossan skrev, men det gick lite sådär.. Jag kanske sjöng för mycket! Det lät som fan men det är ändå roligt! Det är synd att Jossan inte erkänner att jag sjungen som en gris med eld i baken. Vi ska se på Rosa Pantern när jag är klar med texten! Den verkar jätte rolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0