vi gör pommes frites!

hejsan!

jag och jossan gör pommes frites, vi har tagit ar ungefär ett kg. smakade precis en pommes den var skt god första gången vi lyckas! varenda gång vi ska baka eller något så blir det bränt eller bara en smörja... men våra pommes frites ska bli en supe heh, men jag ska ju inte glömma våran omelett det var den godaste omeletten som någonsin har gjorts på jorden. vi kanske ska bli kockar... eller kanske två bagare som gör soppor av deg, det kan vi kanske få nobel priset för, eller man får väll inte nobel priset för att vara bagare. vi kan få något pris iallafall tycker jag... eller så ska vi bli en sån som lagar mat i tv. fast det ska ju vara sån mat som man ska äta och kan man äta vår mat NEJ! hih
men om jag skulle få bestämma så skulle vi få 1000 miljoner för att vara dem bästa kockarna :D om  vi skulle vara med i ett sånt där matprogram skulle vi vara bättre en mat tina och alla dem där kockarna. men nu ska ni få veta vad vi gör nu. ja jossan sitter och sjunger och gör läxor, jag undrar om man får så mycket gjort man har inte så bra koncentrerad vem vet. och jag, jag sitter och skriver hah! men jag har väll inte så mycket kvar och säga om idag. men i helgen ska vi sova över. då ska vi äta enchiladas eller hur det stavas, det är jossans favorit rätt typ det är som tacos fast något annat. och vi ska vara upe hela natten hehe tror vi iallafall vi har aldrig klarat det för att vi alltid blir trötta och så. men nu ska vi klara det! goo oss!  sen vet jag inte riktigt mer vad vi ska göra roliga saker iallafall. men nu ska vi se på rosa pantern, den värkar skit rolig det handlar om två gubbar som ska lösa ett brott men dem bara klantar till det hela tiden, dem är ju tvillingar med oss måste fan vara det lika smarta och om vi skulle lösa brott gissa vad som skulle hända då jag vet iallafall vi skulle klanta till det vi vet ju knappt vad en polis är. puss och hej leverpastej/josefines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0