pratar med josefinen i telefon!<3

heeeej på er!<3
ida har det inte hänt så mkt, bara att jag har gått i skolan :p

men nu pratar jag iaf med josefinen i telefon. hon är på väg hem från kungsberget, hennes kompisar är lite roliga eftersom en säger att den heter törnrosa och byter namn stup ikvarten men men. och nen annan som skarattar åt sina skämt och skitlar josefinen till döds xD jag paratade med en av hennes kompisar och hon skvallrade till josefinen och sa att jag tyckte hon var knäpp *bekymrad* men då sa ju jag med min klipska hjärna att jag har ju uppfostrat henne, så då är det ju jag som e lika dum som henne. men jaqg är lite smatare eftersom att jag har ett ärs mer hjärnceller. men hallå vi är coola och duma! hahahah xD

Puss och kram lingonbanan/ josefines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0