Lördagen 21/2 2009

Jag & JosefineS hade jättekul i lördags när vi sov över! Först så träffades vi hemma hos mig, då åt vi glass :D. Vilken nyhet :P. Vi åt enchiladas till middag, mums! Sen så fick vi för oss att vi skulle släpa med Mizzie (min hund) till ica för att handla godis, det är en bit dit så det tog 1 timme & 40 minuter. Fast vi stannade i Björkan & lekte ett tag, åkte kälke eller hur det stavas & tog en massa foton. Dom vart fett fula & roliga =)!! Fast det var ingen snö så vi åkte på isen ^^. Mizzie var iallafall glad över långpromenaden. När vi kom tillbaka så var vi helt slut & hällde upp chips & läsk & stack upp på mitt rum & satte på Heartbreakers, sen Get over it & sist Alvin & gänget, Theodore är bara för gullig i den animerade filmen. Vi hann dricka typ 5 läsk var under filmerna!! Sen dagen efter på morgonen så vaknade vi klockan 7 på MORGONEN! Jossan tyckte att vi var dumma i huvudet för att vi var pigga & vi tvingade oss själva att somna om som vi gjorde.. efter ett tag. Sen så vaknade vi klockan 9 & då gick vi upp. Vi försökte att göra omelett men den smakade som fan.. nej usch!! Jag åt några tuggor & gav sedan resten till Mizzie som inte hade några som helst problem med att äta det. Jossan tyckte att det smakade sådär. Sen så fick vi göra oss ordning fort som fan!! Vi skulle sticka & köpa mobil till Jossan :P. Fast innan så var vi i någon läskig second hand butik som jag inte tyckte om! Jossans nya mobil är jättesnygg! Efter det så skulle vi hem till mig men jag hade glömt nyckeln så vi stack till vivo & köpte 2 stycken julmust xD. Sen så  satt vi och frös i 10 minuter tills mina föräldrar kom hem. Då städade vi & sen gick Jossan hem & packade (hon har åkt till Björnrike). Nu sitter jag här & har inget att göra på sportlovet! Nu ska jag titta efter något att äta..
Shing Shong Långkalsong //kram josefineN
Fotad av JosefineS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0