Wihuuuu

Heej alla! JosefineN här. Tycker ni att Hugo borde ha vunnit Lindas hjärta? Dom kanske är kära men jag tycker att åldersskillnaden är extrem, Lindas dotter är bara 4 år yngre än Hugo. Men det är iallafall avgjort nu, jag tittade inte på den där smörjan själv men mina kompisar uppdaterar mig. Dom två yngsta i hela programmet var kvar sist, hon gillar tydligen yngre..

Jag antar att jag inte är den enda som sitter fastklistrad framför tvn klockan 21.00 på tisdagskvällarna? Då är det nämligen Desperate Housewives, jag är förälskad i den tv serien! Jag undrar hur det går med Katherine & Mike, kommer Dave att döda Katherine? Eller kommer han döda Susan?! Det återstår att se ;). När jag blir stor så vet jag iallafall hur man tar hand om jobbiga barn, gör bara som Gabriella, då kommer dom att vara små änglar förevigt.

Vilken tv serie är bäst? ''Desperate Housewives'' eller ''Den rätte för Rosing''?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar båda, men desperate är sooolklart bäst!

2009-04-04 @ 17:11:20
Postat av: Josefine Nordlander

Hahahahh, håller med dig om det ;)

2009-05-15 @ 19:29:33
URL: http://josefinornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0