PÅSKLOV!!

Äntligen! Påsklovet är här & jag ska shoppa, shoppa, shoppa! Dvs. ifall jag hinner bli frisk, jag sitter hemma med 39 graders feber för tillfället, perfekt timing jag vet. Det är typiskt mig! I lördags så var jag med Agnes & Freja, vi hade jättekul! På söndagen så hade jag 40 graders feber, det var lite halvt roligt.. Det var inte såhär jag hade tänkt spendera mitt påsklov. Efter påsklovet så har vi något som kallas ''specialvecka'' i skolan, alltså vi har inga riktiga lektioner. Jossan har haft roligt i Björnrike där hon tävlat & åkt skidor. Vi har messat ganska mycket :P. Nu är hon iallafall hemma, & troligtvis inte ett dugg sjuk. Mina föräldrar tvingade mig & min syrra att följa med ut & äta igår, det sista jag ville. Jag & min syrra ska måla boden för 150 kr var. Det tycker jag är en bra överenskommelse eftersom jag tycker att det ska bli kul. Jag ska försöka spara lite pengar så jag kan shoppa ganska mycket :P. Bortsett från barnbidraget som jag ska handla kläder för. Jag ska inte skriva någon jättelång text så jag hoppas att alla får ett bättre påsklov än vad jag troligtvis kommer att ha!
Många pussar & kramar!

//JosefineN

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren?

2009-04-08 @ 18:38:43
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Myggorna & getingarna! xD

2009-04-08 @ 19:37:13
URL: http://josefinornas.blogg.se/
Postat av: SussieK

Taack :)

2009-04-09 @ 07:12:57
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0