Långfredag!

Idag så är det långfredag! Härligt tycker vissa, men inte jag. Det betyder att mina föräldrar är hemma. Mamma kommer säkert börja städa direkt -.-'. & pappa kommer att vara allmänt jobbig antar jag.
Min syster vill gå på någon midnattsmessa (hon ska komfemera sig) med sin kompis (det får hon inte, haha). Jag fattar inte varför dom vill göra det! :S Hur kul är det liksom? Jag vill åka till Vällingby & shoppa men ingen är typ hemma :/. Man vill inte direkt åka dit ensam, jag köpte bara tre saker igår (fyra om man räknar med under & överdel).
Jag har lite mer än halva barnbidraget kvar, skulle egentligen vilja att barnbidraget typ gick på 5000 kr minst, inte bara 1100.. jaja, tänker inte förstöra er långfredag med mitt gnällande!  Jag har ett tips till alla som är lediga på kvällen, gå på bio med kompisarna eller pojkvännen/flickvännen, se någon romantisk komedi eller något i den stilen. Det kommer att göra den långa fredagen väldigt kort!
Miljoner pussar & kramar 


//JosefineN
 


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

ha en bra dag sötisar=)

2009-04-14 @ 15:45:37
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: JudithGrahn -If you can imagine it, you can have it!

varför inte fixa en lite roligare design? ;)

2009-04-14 @ 15:49:03
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: Josefine Nordlander

Jag hade gärna fixat en finare design ifall det inte hade varit för att jag var en vandrande katastrof när det gäller elektriska saker :P Det tog mig 2 år att förstå mig på min ipod, jag trycker alltid på knappar jag inte ska på datorer & tv-apparater. Nyligen så råkade jag ha sönder mitt tangentbord till min egen dator genom att dra i sladden & trycka på några knappar :P hoppas att utseendet inte förstör bloggen :P

Ha en bra dag!

//Miljoner kramar från JosefineN

2009-04-15 @ 14:34:03
URL: http://josefinornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0