Fredags fest som inte blev som vi hade tänkt.

Heej alla! JosefineN här!! Igår så var jag & några kompisar på Ådalen-disco, det var kul, fast precis när vi kom så uppstod en konflikt. Tänker inte berätta detaljerat om det eftersom det var en personlig sak som man inte ska berätta för alla.
Den här händelsen som hände i början kan komma & påverka många personer.. Eftersom min kompis blev misshandlad (nämner ej namn på offret eller misshandlaren), det var fett läskigt, jag var helt gråtfärdig efteråt!!
Jag hoppas verkligen att jag aldrig någonsin mer ska behöva se något sånt. Jag hoppas att ni hade en bättre fredag än jag iallafall. Tillslut så gick den här personen som hade misshandlat min kompis & vi gick in, fast jag stannade med min kompis & försökte få tag på dens närmaste vänner.
Tillslut så försökte vi sluta tänka på det & började dansa istället, då vart alla på bättre humör! Idag så var jag med Amanda i Vällingby, vi träffade några av hennes kompisar som heter Elin, Sara & Fanny. Jag blev ganska snabbt kompis med dom, dom var väldigt snälla så det var inte svårt att bli kompis med dom.
Nu har ni fått höra det mesta om vad jag har gjort igår & idag.

//Många kramar JosefineN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0